czwartek, 20 czerwca 2013

Modna mama



Droga Mamo,

być może już zauważyłaś, że część ubrań na Ciebie nie pasuje lub po prostu nie jest Ci w nich wygodnie...
Szukając dla siebie rozwiązań na ten czas, stwierdzam, że sklep, który jest najbardziej przyjazny Mamie to H&M. Spodnie w każdym kolorze, legginy czy tregginsy- bezwzględnie polecam H&M. Tym bardziej, że właśnie zaczęły się wyprzedaże i spodnie można kupić już za 40zł! Natomiast na górę kupuje standardowe koszulki  w rozmiarze większym niż zwykle (jestem w skończonym 35 tygodniu, przytyłam 9kg).

Drugim sklepem przyjaznym Mamie jest internetowa wersja C&A- najlepiej również w trakcie wyprzedaży. Na majowych promocjach upolowałam szorty za 34,90zł, 2 koszulki za 17,90zł, szarą bluzkę za 17,90zł, tunikę za 12,90zł i kostium kąpielowy za... 15zł! Natomiast w sklepie stacjonarnym warto kupić spódniczki mini na dziale Clockhouse- mają również pas ok.5cm, który świetnie sprawdza się w ciąży i kosztują po 17,90zł!





Trzecim sklepem, który polecam ze względu na wygodne spodnie dresowe jest decathlon. Osobiście przechodziłam pół ciąży w dresikach, które miała wcześniej z tą różnicą, że pasek który był na biodrach podniosłam i pasował idealnie jako panel ciążowy. To samo zrobiłam z nowo kupionym dresowymi rybaczkami po 39,90zł.


A Wy gdzie się ubieracie? Czy tylko serie typowo dla mam czy również sieciówki i dopasowujecie ubrania pod brzuszek??

1 komentarz:

  1. Fajny patent ze spodenkami z Decathlonu! Muszę wypróbować!!

    OdpowiedzUsuń